Poloniada 2014, to wielopłaszczyznowy projekt, którego nadrzędnym celem jest zwiększenie możliwości rozwoju współpracy pomiędzy polskimi samorządami, a mediami, sponsorami, fundacjami, czy firmami dostarczającymi usługi dla wydziałów promocji i kultury.
Kluczowym wydarzeniem projektu były Targi Kultury i Promocji Miast i Regionów, które odbyły się w dniach 14-16 marca 2014 r.
Wzięliśmy udział w tej unikalnej imprezie jako wystawca, prezentując nasze technologie i proponowane przez nas rozwiązania na naszym stoisku, a także jako firma obsługująca imprezę od strony wizualnej oraz zapewniająca realizację wideo podczas wszystkich dni eventu, a także gali kogutów.
Projekt Poloniada jest jedyną na Polskim rynku platformą, która pozwala spotkać się instytucjom i firmom z odbiorcami jakimi są urzędy i gminy. Wielu z gości imprezy, z którymi nawiązaliśmy kontakt podczas paneli dyskusyjnych zauważało, że tradycyjne imprezy targowe wyczerpały swoje możliwości i nie spełniają już swoich zadań, szczególnie biorąc pod uwagę koszty jakie trzeba ponieść przy imprezie targowej.
A oto krótki reportaż z naszego uczestnictwa w evencie:
Zostaw odpowiedź