Nasi klienci od zawsze szukają nowych pomysłów i inspiracji, które mogliby z kolei zaproponować swoim klientom. Alpha Vision od zawsze stara się przedstawiać coraz to nowe pomysły i innowacyjne koncepcje. Tym razem w związku ze zbliżającym się okresem świątecznym oraz sezonem sportów zimowych, a co za tym idzie imprez okolicznościowych, chcemy zaprezentować kilka interesujących inspiracji, które chętnie zrealizujemy w polskich realiach.
Interaktywne projekcje mappingowe na śniegu
Naszym klientom od zawsze powtarzamy, że najlepszy ekran do wszelkich projekcji powinien być koloru białego. A co może być bardziej białe niż śnieg? 🙂 Poniżej realizacja dla marki Red Bull. Jest to projekcja oparta o technikę mappingu 3D, wyświetlana bezpośrednio na rampę śnieżną oraz dmuchaną kulę (balon).
A tak prezentuje się mapping 3D na obiekcie typu „Bałwan” :
Więcej o mappingu 3D na: http://www.alphavision.pl/video-mapping-3d.html
„Wirtualna przymierzalnia” – czyli coś dla na prawdę leniwych klientów 😉
Nasze aplikacje oparte o kontroler Kinect dają możliwość przygotowania wirtualnej przymierzalni, która pozwala użytkownikom na przymierzanie dowolnej ilości ubrań bez konieczności fizycznej zmiany odzieży. System pozwala także na totalną zmianę wyglądu np. przebranie się za Świętego Mikołaja, bałwana, elfa czy renifera…:)
Możliwości systemów opartych o sensor Kinect są ogromne – dzięki kamerom, sensorom głębokości oraz dopracowanemu oprogramowaniu jesteśmy w stanie precyzyjnie umieścić odpowiednie elementy garderoby na korzystających z systemu osobach. Sensor głębokości pozwala nam na ograniczenie pola działania efektu – dzięki temu zastosowanie tego rozwiązania nawet w galerii handlowej (wypełnionej przedświątecznym tłumem) nie wpływa negatywnie na wygląd i działanie efektu interaktywnego.
Poniżej przykład aplikacji „Wirtualna przymierzalnia”
Więcej o aplikacjach Kinect na: http://www.alphavision.pl/aplikacje-interaktywne.html
Świąteczny konkurs na ekranach dotykowych
Rewelacyjny pomysł na przeprowadzenie konkursu z nagrodami lub loterii w centrach handlowych podczas świątecznej gorączki. Wystarczy połączyć monitory dotykowe z ciekawą aplikacją i dobra zabawa murowana!!!
Więcej o ekranach dotykowych : http://www.alphavision.pl/monitory-dotykowe.html
Rzeczywistość Rozszerzona (AR) w centrach handlowych
Rzeczywistość Rozszerzona (Augmented Reality) to rewelacyjne rozwiązanie dla tych, którzy chcą nie tylko zwrócić na siebie uwagę ale także zaangażować we wspólną zabawę potencjalnych klientów. Poniżej pokazujemy przykład wykorzystania Rzeczywistości Rozszerzonej w jednym z centrów handlowych w Singapurze. Na wielkoformatowym ekranie z monitorów bezszwowych wyświetlony jest spójny obraz z kamery ustawionej przed ekranem oraz animacji (Augmented Reality) tańczących Mikołajów. Oczywiście animacje wyświetlane z systemu Rzeczywistości Rozszerzonej mogą być w pełni interaktywne, a ich zachowanie uzależnione od tego co wykonywać będą osoby w polu widzenia kamery.
Więcej o Rzeczywistości Rozszerzonej na: http://www.alphavision.pl/rzeczywistosc-rozszerzona-augmented-reality-.html
Wirtualny Mikołaj – projekcja witrynowa
Stosunkowo łatwa do wykonania i niedroga realizacja polegająca na wyświetleniu wcześniej przygotowanego filmu (np. ze Świętym Mikołajem) w witrynie sklepowej lub oknie. Oczywiście najlepszy efekt można osiągnąć przy projekcjach wielkoformatowych (np. cała witryna sklepowa) i w słabo oświetlonym otoczeniu (projekcje wieczorno-nocne).
Zimowa odsłona systemów iFloor/iWall
Systemów interaktywnych powierzchni iFloor/iWall naszym klientom przedstawiać nie trzeba. Tym razem proponujemy scenariusze efektów związane z okresem zimowo – świątecznym (m.in. odgarnianie wirtualnego śniegu lub pękający pod stopami wirtualny lód).
Więcej o iFloor/iWall na: http://www.alphavision.pl/interaktywne-powierzchnie-ifloor-iwall.html
Mobilna projekcja miejska
Ciekawy pomysł na wykorzystanie autobusu jako mobilnego nośnika reklamy w przestrzeni miejskiej. W autobusie umieszczono 3 projektory z obiektywami szerokokątnymi, a obraz przez nie wyświetlany połączono w jedną spójną wizualizację. Oczywiście w autobusie nie ma pasażerów, a animacja wyświetlana jest bezpośrednio na szyby autobusu, które zostały wyklejone specjalną folią projekcyjną dzięki czemu uzyskano optymalną jasność obrazu.
WIĘKSZOŚĆ Z PRZEDSTAWIONYCH REALIZACJI NIE BYŁO STOSOWANYCH NA RYNKU POLSKIM. WSZYSTKICH TYCH KTÓRZY NIE BOJĄ SIĘ WYZWAŃ I CHCIELIBY WYKORZYSTAĆ ZAPROPONOWANE POWYŻEJ INSPIRACJE GORĄCO ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY – ZMIERZYMY SIĘ Z KAŻDYM, NAWET NAJBARDZIEJ NIEPRAWDOPODOBNYM POMYSŁEM NA EVENT!
Zostaw odpowiedź