Interaktywna witryna Masterpass

Interaktywna witryna Masterpass

Interaktywna witryna Masterpass 1920 1200 blog Alpha Vision

29 listopada, na terenie Cinema City Mokotów (w warszawskiej Galerii Mokotów), ruszyła interaktywna witryna ze starannie wyselekcjonowaną ofertą Showroom.pl.

W wydzielonej strefie w Cinema City Mokotów, MasterCard we współpracy z Showroom.pl uruchomił bezobsługowy sklep z odzieżą polskich topowych niezależnych projektantów. Szybkie i bezpieczne dokonywanie transakcji zapewnia usługa MasterPass, która jest jedyną akceptowalną metodą płatności, jednocześnie dającą miłośnikom designerskiej odzieży atrakcyjne zniżki.

Interaktywna Witryna została wyposażona przez nas w zestaw multimediów na który składa się ogromny 75″ monitor dotykowy Samsung (Multi Touch) za pomocą którego użytkownik może przeglądać ofertę sklepu i dokonywać zakupu oraz dwa zestawy monitorów bezszwowych (Plasma Wall) NEC w układzie 3×1

Monitory bezszwowe odpowiadają za wyświetlane nagrania modelek w prezentowanych na witrynie strojach, ekrany wyświetlają grafikę w rozdzielczości 4K i podłączone są do komputera który za pomocą leap motion zwalnia lub przyspiesza tempo odtwarzanego filmu zależnie od odległości dłoni od czujnika.